Iti doresti extrem de mult sa slabesti, dar nu esti suficient de motivat sa incepi acest proces. Reusesti sa te tii de dieta, dar sportul nu pare sa fie cel mai bun prieten al tau. Ti s-a intamplat sa incerci o sesiune de exercitii fizice acasa, dar sa nu reusesti sa o duci la bun sfarsit? Afla ca nu esti singurul in aceasta situatie. Foarte multe persoane se confrunta cu lipsa motivatiei, la un moment dat, in procesul de slabire. Pentru tine si pentru toti ceilalti, ne-am gandit la o modalitate de a trece peste acest impediment, cum altfel decat prin intermediul antrenamentelor de grup?

Antrenamentele de grup sunt gandite si create special pentru acele persoane care nu reusesc sa slabeasca de unele singure. Daca simti ca o sesiune de antrenament alaturi de alti oameni care sunt ghidati de acelasi scop, acela de a slabi sau a se tonifia, este ceea ce te va indemna sa continui, Attitude iti ofera ceea ce cauti. Iata, mai jos, ce tipuri de antrenamente poti alege:

Pilates

Pilates-ul este un sport, denumit dupa creatorul sau, Joseph Pilates, care include 500 de tipuri de exercitii fizice, inspirate din balet, yoga sau exercitii calistenice. Acesta este recomandat atat persoanelor care doresc sa isi tonifieze corpul, cat si celor care au nevoie de recuperare medicala. Pe langa faptul ca este un antrenament ceva mai putin solicitant decat altele, pilates ofera numeroase beneficii:

  • Tonifierea corpului
  • Ameliorarea durerilor de spate
  • Cresterea flexibilitatii muschilor
  • Relaxarea corpului si a mintii
  • Oxigenarea creierului

ABT

Acronimul pentru Abs, Butt & Thighs, ABT reprezinta un tip de antrenament care vizeaza lucrarea celor mai mari muschi ai corpului, din zona abdomenului, coapselor si posteriorului. Un antrenament intesiv, ABT-ul da roade in ceea ce priveste:

  • Tonifierea muschilor abdominali, fesieri si coapselor
  • Subtierea si nivelarea tesutului adipos
  • Cresterea nivelului de mobilitate
  • Arderea caloriilor eficient

Functional Training

Chiar daca folosim tehnici diferite, iti punem la dispozitie si antrenamentele cu care esti deja familiar. Functional Training implica exercitii ce tin de gimnastica, aerobica, dar si atletism, haltere sau body-building. Ai la dispozitie o intreaga gama de accesorii cu care poti lucra, precum stepper, gantere, ketlebell, bare, sau saltele. Toate acestea te ajuta sa lucrezi intens principalele grupe de muschi si sa pierzi in greutate intr-un mod solicitant, dar sanatos.

HIIT

HIIT, sau High Intesity Interval Training, consta intr-o serie de exercitii cardiovasculare intense, realizate la anumite intervale de timp, cu pauze scurte intre ele. Aceste sesiuni nu dureaza mai mult de 30 de minute, deoarece solicita mult corpul. Studii au dovedit faptul ca HIIT are un impact mult mai mare asupra pierderilor de grasime, decat exercitiile alternative, la nivelul intregului corp.

Body Fit

Daca esti increzator in forta ta fizica sau pur si simplu doresti sa iti cresti nivelul de rezistenta, antrenamentul Body Fit poate fi exact ceea ce cauti. Este vorba despre lucrul cu greutati, care pot fi mai usoare la inceput, si pot creste in greutate pe parcurs. Totul se desfasoara sub indrumarea unui antrenor, deci nu trebuie sa iti faci griji in privinta modului in care exercitiile iti pot afecta corpul.

August este luna prieteniei la Attitude. Vino la noi impreuna cu un prieten, si beneficiezi de 10% reducere la oricare dintre serviciile noastre!

Fie ca vrei sa slabesti, fie ca doresti sa ai grija de aspectul tau fizic, antrenamentul poate fi mai eficient si mai motivant, daca este realizat in grup. Fa-ti chiar astazi o programare si vino sa slabesti in grup, la Attitude!

Citeste si:

CRIOSAUNA: TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE TERAPIA LA FRIG

DE CE ESTE IMPORTANT CONSUMUL DE APA PENTRU ORGANISM

Close
COȘ

Când timpul este o resursă importantă pe care o utilizezi cu grijă, e greu să găsești posibilități de slăbire rapidă, eficientă și sănătoasă. Attitude îți prezintă o gamă largă de alternative pe care să le folosești atunci când vrei să pierzi în greutate într-un timp foarte scurt și într-un mod ce nu îți afectează sănătatea. Propune-ți schimbarea și rezultatele vor apărea rapid.

Program

Luni:
7:00 - 20:00

Marți - Vineri:
7:00 - 20:00

Sâmbăta:
8:00 - 12:00

Urmărește-ne pe
ABOUT