Auzi mereu cum ca grasimile sunt nocive pentru organism si ti se sugereaza sa eviti untul, carnea grasa, uleiul si asa mai departe. Totusi, noi vrem sa demontam acest mit conform caruia grasimile iti fac rau. Poti consuma si grasimi, chiar daca duci un stil de viata extrem de sanatos, trebuie doar sa stii care sunt cele bune si pe care trebuie sa le eviti. Invata astazi, alaturi de Attitude, cum sa alegi si sa introduci grasimi sanatoase in alimentatia ta. sala fitness iasi

Branza

Cui nu ii place branza? Noi putem spune ca o adoram, iar daca nu ai intoleranta la lactoza, nu ai nicio scuza sa nu consumi putin branza din cand in cand. Branza reprezinta o sursa excelenta de calciu, vitamina B12, fosfor, seleniu si alti nutrienti. Studii au demonstrat faptul ca grasimile regasite in branza au un rol important asupra reducerii riscului instalarii diabetului de tip 2.

Oua

Stim ca sunt persoane care evita sa consume galbenusul oului, deoarece ar contine prea mult colesterol. Trebuie sa afli faptul ca oul, consumat in intregime, contine 212 miligrame de colesterol, adica aproximativ 70% din doza zilnica recomandata, deci un ou nu are cum sa iti faca rau. Studiile mai demonstreaza faptul ca colesterolul din oua nu pare sa afecteze nivelul de colesterol regasit in sange. In plus, ouale abunda in vitamine, minerale, proteine, fiind ideal in diete, pentru senzatia de satietate pe care o ofera consumatorului.

Avocado

Stim ca multe persoane sunt fane avocado, dar daca inca esti sceptic in privinta lui, trebuie sa afli cateva detalii. Un avocado contine 77% grasime, adica mai mult decat unele tipuri de carne. Totusi, avocado este o sursa impresionanta de potasiu, avand un continut mai ridicat decat cel al bananelor. Mai contin si fibre, avand efect de reducere a colesterolului.

Semintele de chia

Stiai ca 28 de grame de seminte de chia contin 9 grame de grasime? Acest procent include omega 3 si acid ALA, avand efect benefic asupra scaderii presiunii sanguine si efect antiinflamator.

Auzi mereu cum ca grasimile sunt nocive pentru organism si ti se sugereaza sa eviti untul, carnea grasa, uleiul si asa mai departe. Totusi, noi vrem sa demontam acest mit conform caruia grasimile iti fac rau. Poti consuma si grasimi, chiar daca duci un stil de viata extrem de sanatos, trebuie doar sa stii care sunt cele bune si pe care trebuie sa le eviti. Invata astazi, alaturi de Attitude, cum sa alegi si sa introduci grasimi sanatoase in alimentatia ta. sala fitness iasi

Uleiul de masline

Stii deja ca uleiul de masline vine cu un raport caloric destul de mare, sa nu mai vorbim despre faptul ca il consideri un aliment gras. Uleiul de masline extravirgin contine vitaminele E si K si o gramada de antioxidanti. Cercetatorii in domeniu au constatat ca uleiul de masline reduce tensiunea arteriala, reduce nivelul de colesterol si aduce beenficii in privinta bolilor de inima.

Iaurtul gras

Daca esti fan al dietelor, cu siguranta te-ai saturat sa consumi iaurt fara grasime. Desi esti tentat sa crezi ca va fi mai sanatos, iaurtul fara grasime este de fapt un iaurt fara gust. Bucura-te de bacteriile probiotice si de efectele lor benefice asupra sanatatii. Iaurtul te poate ajuta si la digestie si poate avea un efect surprinzator asupra combaterii obezitatii.

Ce zici, nu vrei sa dai o sansa grasimilor sanatoase? Pentru a da un restart regimului tau, te asteptam la o discutie productiva, in cadrul careia sa vorbim despre tot ceea ce doresti sa imbunatatesti la stilul tau de viata.

Auzi mereu cum ca grasimile sunt nocive pentru organism si ti se sugereaza sa eviti untul, carnea grasa, uleiul si asa mai departe. Totusi, noi vrem sa demontam acest mit conform caruia grasimile iti fac rau. Poti consuma si grasimi, chiar daca duci un stil de viata extrem de sanatos, trebuie doar sa stii care sunt cele bune si pe care trebuie sa le eviti. Invata astazi, alaturi de Attitude, cum sa alegi si sa introduci grasimi sanatoase in alimentatia ta. sala fitness iasi

Close
COȘ

Când timpul este o resursă importantă pe care o utilizezi cu grijă, e greu să găsești posibilități de slăbire rapidă, eficientă și sănătoasă. Attitude îți prezintă o gamă largă de alternative pe care să le folosești atunci când vrei să pierzi în greutate într-un timp foarte scurt și într-un mod ce nu îți afectează sănătatea. Propune-ți schimbarea și rezultatele vor apărea rapid.

Program

Luni:
7:00 - 20:00

Marți - Vineri:
7:00 - 20:00

Sâmbăta:
8:00 - 12:00

Urmărește-ne pe
ABOUT